شیعه مظلوم همیشه تاریخ است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 616
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 111
:: باردید دیروز : 17
:: بازدید هفته : 279
:: بازدید ماه : 2131
:: بازدید سال : 6238
:: بازدید کلی : 361368
نویسنده : عبدالرضا جودکی
چهار شنبه 2 اسفند 1396

تا کی شیعه برای اثبات حقانیت خود باید شهید بدهد. تاریخ در قلب خود آثار مظلومیت شیعیان را حک شده دارد. شیعیانی که در برابر ظلم و جور ظالمان پرقدرت تمام قد می ایستد، برای دفاع از حق با مال و جان دفاع می کند، در برابر باطل مانند شیر می غرد. با بصیرت کامل ظالم و باطل را با چشم های تیز بینش می شناسد و برای جلوگیری و خنثی کردن این دوعامل ضد عدالت هیج تردیدی به خود راه نمی دهد. برای از بین بردن باطل مماشات و نسامح نمی کند. به خاطر همین خصوصیات  از طرف فرقه ها و دولت های ظالم و زورگو چه جفاهایی در طول تاریخ به خود ندیده است. بعد از حکومت پنج ساله امیر مومنان علی علیه السلام، بیشترین اهاتت ها و زجرها و شکنجه هایی که بر شیعیان در طول تاریخ حکومتها بر شیعیان که وارد نشده است. 

سی و نه سال از برپایی حکومت اسلامی می گذرد. اگر تاریخ را در این سی و نه سال جمهوری اسلامی ورق بزنیم، پی خواهیم برد که در این حکومت جمهوری اسلامی بر شیعیان  یعنی مردم ایران چه جفاهایی که روا نمی شود. به جای اینکه قانون حکومت اسلامی که با خون جوانان این مرز و بوم نوشته شده است و باید فصل الخطاب تمام احزاب و گروه ها و قوم های مختلف باشد، مسئولین  مصلحت را بر دستورات و مقررات قانون مقدم می دارند، در هر دهن کجی به قانون برای حقظ امنیت و ارزش ها و برپایی عدالت مسئولین امر بدون هیچگونه مماشاتی تمام قد باید وارد میدان شوند و قبل از ضرر رساندن به جامعه جلوی آنها را بگیرند.

 در گوشه ای از این مملکت اسلامی، ببخشید، در پایتخت این کشور اسلامی، در بالاترین نقطه اش عده ای از فرقه ضاله دراویش گنابادی برای آزاد کردت یک مجرم از هم فرقه های خود که در کلانتری پاسدارن برای تحویل به دادگاه بازداشت شده بود،جلو کلانتری پاسدارن تجمع می کنند، و با جسارت تمام در خواست آزادی فرد بازداشت شده را می نمایند.

سردار رحیمی در استودیو گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما توضیح داد: منشا­ء درگیری های روز گذشته به بیست و نهم ماه قبل بر می گردد.

او ادامه داد: وقتی گشت موتوری پلیس به­ دو پراید در سطح شهر مشکوک می شود دستور ایست می دهد اما خودروها با بی توجهی برسرعت خود­ می افزایند و متواری می شوند و­پس از دقایقی تعقیب و گریز یکی از خودروها به محاصره نیروی انتظامی در می آید و در این هنگام راننده این خودرو به خودروی مظنون دوم پناه می برد که در نهایت خودروی دوم هم متوقف می شود و سرنشینان آنها متواری می شوند و خودرو ها به کلانتری ۱۰۳ گاندی برده می شود.

سردار رحیمی افزود: پس از توقیف خودروها ، فردی به کلانتری ۱۰۳ مراجعه می کند و گزارش اعلام سرقت خودروی پرایدی با مشخصات خودروی توقیف شده می دهد بلافاصله نیروهای ما او را بازداشت و پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا می کنند.

وی افزود:اما در طول مسیر یک دستگاه پژوه ۴۰۵ مسیر را می بندد و با یورش به سمت خودروی انتظامی و مورد ضرب و شتم قرار دادن مامورین دو متهم را فراری می دهند. در طول این اقدام یکی از متجاوزین دستگیر می شود و بقیه فرار می کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ساعت ۱۲ روز بعد از حادثه حدود ۶۰ نفر از طرفداران و اعضای فرقه ای خاص، جلوی کلانتری ۱۰۳ پاسداران تحصن می کنند و خواهان آزادی متخلف ­و ضارب می شوند ، این روند تا ساعت ۵ عصر منجر به مسدود شدن خیابان پاسداران توسط این افراد می شود. آنها حتی با مردم عادی که قصد تردد داشتند هم درگیر و اقدام به ورود به کلانتری می کنند اما با تیراندازی هوایی نیروهای انتظامی ، تعدادی از آنها دستگیر و تعدادی به خانه های گلستان هفتم پاسداران پناه می برند.

سردار رحیمی تصریح کرد: تعداد زیادی از افراد بازداشت شده کسانی هستند که ماه قبل مقابل زندان اوین تجمع و خواهان آزادی چند زندانی شده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی ، مقتدرانه ­خیابان پاسداران را از آشوبگران و اراذل پاکسازی کرد.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بزرگترین حامی اغتشاش گران خیابان پاسداران ، سایت ها و شبکه های اجتماعی خارجی بوده است.

 آنچه که در این واقعه قابل هضم نیست، این است که چطور فرمانده پاسگاه  در برابر آن عده قانون شکن و قانون گریز مدت 48 ساعت مقاومت منفعلانه از خود نشان می دهد و بعد از حدود دو روز  از پافشاری آنها به پاسگاه و آتش زدن و تخریب ماشین آلات و حمله به پلیس با انواع و اقسام سلاح سرد و تفنگ های بادی و شهید نمودن 5 جوان فداکار واقعه ای شوم به وقوع می پیوندد، آنقدر تعلل می کنند تا خون جوانان این مردم کف خیابان پاسداران را رنگین نماید. مطمئنا فرمانده پاسگاه دستور بر خورد قاطعانه را با این آشوبگران نداشته است، زیرا رئیس جمهور دستور داده بود که پلیس غیر مسلح از ناموس خود که امنیت عمومی نام دارد دفاع نماید،  بعد از حادث شدن ظلم و جور و شهادت پنج تن از جوانان این مرز وبوم، فرمانده نیروی انتظامی تهران از ستاد تامین تهران دستور می گیرد که با اخلالگران قاطعانه برخورد نمایند و به قول خودش در مدت پانزده دقیقه  فائله ختم می شود. اما آنچه که از مماشات در راس نیروی انتظامی با این جریان اسف بار مشاهده می شود و ثابت می کند تا خون جوانان کف خیابانها را رنگین نکند، شورش بر علیه حکومت اسلامی برای دست مایه قراردادن معاندان خارجی و داخلی و به انحراف و حاشیه کشاندن افکار عمومی به جای رسد مطالباتشان برای عده ای از مسئولین مانعی ندارد.

برای چرایی تعلل قرمانده نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش یک فرقه ظاله، نگاهی به تاریخ گذشته  می کنیم:

 یک جریان روشنفکری در طول یکصد سال گذشته در جامعه بوجود آمده است، هسته اولیه این جریان روشنفکری از زمانی آغاز شد که ایران در جنگ با روسیه شکست خورده بود، علل شکست را عقب ماندگی ایران در فناوری سلاح های نظامی می دانستند به همین منظور اولین بار میرزا ملکم خان معروف به ناظم الدوله و میرزا عبدالرحیم طالبوف تبریزی معروف به طالبوف دو آقازاده در باری را برای تحصیل به غرب فرستادند، چنان فرهنگ غرب در ذهن و روح آنان تاثیر گذاشت، که اعتقاد داشتند برای برون رفت از عقب ماندگی ایران  باید از نوک پا تا موی سر غربی بود. بعد از آنها میرزا آقاخان کرمانی، میرزا فتحعلی آخوندزاده و حاج سیاح محلاتی و احمد کسروی نیز همین عقیده راداشتند، با مطاعاتی که از آثار روشنفکران و فیلسوفان مدرن فرانسوی و انگلیسی به ویژه روسو، ولتر و اسپنسر داشنتد، مجذوب افکار آنها شده و یزرگترین مانع را پیشرفت بر روال تفکر غرب دین می دانستند، معتقد به سکورالیسم بودند، وبه همین منوال در روزنامه ها فعالیت داشتند به مرور زمان به این گروه روشنفکری که به آنان منورالفکر می گفتند اضافه گردید.در جریان انقلاب مشروطه که همین طیف فکری فصد داشتند ایران را دین زدایی کنند و به عنوان اطلاحگر در پی حذف ارزش های دینی بودند، با شناخت عمیق شیخ فضل ا... نوری که در میان مذهبیون، اولین کسی است که متوجه هویت ضد دینی روشنفکران دوره خود شد و حتی در این راه هزینه‌ای سنگین پرداخت و جان شریفش را در راه روشنگری جامعه ایران فدا کرد و توطئه خاموش روشنفکران به اصطلاح اصلاحگر را افشا نمود.

بعد از ظهور کمونیستها درشوروی، در ایران طیف دیگری از روشنفکران بوجود آمدند، این گروه طرفدار غرب نبودند ولی مانند گروه اول ضد دین بودند. گروه سوم روشنفکران دینی بودند که هم در برابر روشنفکران طرفدار غرب فعالیت می کردند و روشنفکران شرق. آنچه در طی یک دوره صد ساله با مطالعات تاریخی این طیف فکری مشاهده می شود خیلی جالب است، نه این قشر منورالفکر مردم ایران را می شناختند و نه تفکر آنها برای مردم ایران قابل هضم بود، دو طیف فکری با فرسنگ ها فاصله.

بعد از انقلاب اسلامی با نشر آزادی های فراوان عده ای نیز همان راه آنها را دنبال می کنند، آنزمان بهشت منوالفکرها فرانسه بود و برای این دوره آمریکا مدینه فاضله آنهاست، آبشخور هردو  یکی است، روشنفکران و فیلسوفان غربی که خدا را از کنج دلها بیرون راندند و به جای خدا محوری، انسان محوری را در محیطی لبریز از بی بند و بار نظام گسیخته ای به نام آزادی رها نمودند.

این اصلاحگران اصولگرا و تکثرگرا که در آنزمان و در این زمان نیز با حاکمیت اجین شده اند، کلمات زیبا را در قالب مراوده های اجتماعی می گنجانند. این میراث داران میرزا ملکم خان و احمد کسروی قصد تئوریزه کردن ارزش هایی را دارند که خون امثال شیخ شهید فضل الله نوری  ریخته شد. 

به چند نمونه از افکار و عقیده آنها می پردازیم:

وابستگی آنها به غرب: فرخ ارقند در هفته نامه آبان شماره 265 ص7 می گوید"قطع رابطه با آمریکا، خواسته یک نفر بر کل مردم ایران است، دوران تک گویی به سر آمده است." به نظر می رسد ایشان تلوزیون ایران را نگاه نمی کند تا صدای مرگ بر آمریکا مردم ایران را راهپیمایی ها به بیند.

ضد تفکر شیعه: غلامرضا سالار بهزادی در روزنامه صبح امروز 78/8/23 ص 8 می گوید"تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است."

غیرت دینی: عطائ الله مهاجرانی در روزنامه آریا 79/1/16 می گوید"نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است."

حجاب و حیا: نوشین احمدی در ماهنامه جامعه سالم تیر 77 می گوید"مظاهر دینی مانند حجاب و حیای زنان، نماد عقب افتادگی است."

بسیج: محمد قوچانی در روزنامه عصرآزادگان 79/1/20 ص 3 می گوید"هیئت های مذهبی، منشا خشونت اند و بسیجی ها، اعضای تشکیل دهنده این هسته ها می باشند."

انقلاب اسلامی: عباس عبدی در روزنامه راه نو 77/6/21  شماره 21 ص 4 می گوید"انقلاب اسلامی متاثر از الگوی حکومت شوروی سابق است و سر انجام آنها یکسان خواهد بود."

آمریکا: عطائ الله مهاجرانی در روزنامه جبهه 78/5/30 می گوید"سردادن شعار مرگ بر آمریکا و آتش کشیدن پرچم آمریکا، اعمالی زشت و وحشیانه است."

ارزش ها: صادق زیبا کام در هفته نامه توانا مورخه 77/5/11 شماره 22 ص6 می گوید"نفی خطوط قرمز و انکار فصل الخطاب ها ضروری است، خطوط قرمز باید پاک شود."

مشروعیت: رجبعلی مزروعی در روزنامه حریم مورخ 78/11/23 می گوید "حضرت علی مشروعیت خود را از مردم گرفته، همانطور که معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفت."

این گروه اطلاح طلب، هر کس در ایران به عنوان  جاسوسی، مخل امنیت ملی، ضد ارزشهای دینی فعالیت نماید، طرفداری و یا حقوق نجومی بگیرباشد به آنها ذخائر انقلاب می گویند. برای تبرئه آنها دست به هر کاری می زنند و به هر طرفندی متوسل می شوند، نهادهای قانونی را مورد حمله قرار می دهند مانند، جاسوسان محیط زیست و وقایع خیابان پاسدارن، برای محکوم کردن نهادهای قانونی، به هر دروغ و تهمتی دریغ نمی کنند، اگر در خیابان اختشاشگران مردم را بکشند آنرا توجیه می کنند و اگر به حق کشته بشوند، زمین و آسمان را به هم می بافند و همصدا با دشمنان این مرز وبوم اصل نظام اسلامی را مورد حمله قرار می دهند. 

برای همین است که در دولت تدبیر و امید، خون مدافعان و مجریان قانون نرخی ندارد، باید مدافعان قانون بادست خالی جلو شمشیر و قمه و شلاق های خاردار بایستند. شیعه در طول تاریخ مظلوم بوده است برای همین است باید خون بدهد.

 




:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 150
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید